Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna www.sokolkleczew1928.fora.pl
Forum Kibicˇw Soko│a Kleczew
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?pro dukt=12576

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sokˇ│ Kleczew
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:01, 10 Kwi 2014    Temat postu: http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?pro dukt=12576

HEY...MIESZKAM W IRLANDII I W PONIEDIALEK TUTEJSZA FRYZJERKA BEDZIE MI ROBILA DEKOLORYZACJE..MAM NATURLANE CZEKOLADOWE WLOSY ALE 4 TYGODNIE TEMU PRZEFARBOWALAM NA CZARNO I NIE MOGE TEGO ZMYC...W KAZDYM BADZ RAZIE DORADZILA MI ONA KOLORYZACJE I POWIEDZIALA ZE TO JEST BARDZO PROSTE I NA PEWNO ZASKUTKUJE...JEDNA ZE ZNAJOMYCH JUZ TO MIALA TUTAJ ROBIONE I WYGLADA TO REWELACYJNIE...POZDRAWIAM
[link widoczny dla zalogowanych]
troche mnie to wystraszylo... .
[link widoczny dla zalogowanych]
no ale ile...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam, ja mia┼éam bardzo wysoki poziom igg ... [link widoczny dla zalogowanych] malagga --> najpierw dyskretny research na rynku, ile p┼éac─ů na tym lub podobnym stanowisku (albo ile Ty dostawa┼éa┼Ť w poprzedniej firmie).
U mnie dzi┼Ť tylko minus 0,2 kg, ale dosta┼éam okresu... Autorko topicu. dziewczyna pogada┼éa chwil─Ö, popatrzy┼éa na w┼éosy i zrobi┼éa to czego oczekiwa┼éam. Bardzo prosz─Ö o mo┼╝liwie szybk─ů i konkretn─ů odpowied┼║, za kt├│r─ů z g├│ry dzi─Ökuj─Ö A jednak mam zahamowania, niech kto┼Ť mnie o┼Ťwieci.. [link widoczny dla zalogowanych]
w czwartek mam operacj─Ö i jestem coraz bardziej przera┼╝ona. Nie robi┼éam na nfz bo nie walcz─Ö z wiatrakami wi─Öc zaplacilam za operacj─Ö. Jak dla mnie najlepsza seria to firmy John Frieda.Kazdy moze wybrac cos dla siebie .Ja uzywam serii Brilliant Brunette ( szampon, odzywke i maseczke nadajaca blysk wlosom) .Super. wybieram si─Ö na kurs do gabriela w lutym napisze pare slow jak bylo jak wroce od 13/01/06 zacz─Ö┼éam ┼éyka─ç moroznik kaukaski, zi├│┼éko wspomagajace odchudzanie, startowa┼éa tak ok 109 kg, zacz─Ö┼éam chudn─ů─ç powoli, wprowadzi┼éam du┼╝e restrykcje ┼╝ywieniowe ale moje efekty s─ů niezadawalaj─ůce, ale moroznika trzeba bra─ç przez p├│┼é roku, dlatego te┼╝ poci─ůgn─Ö moje zi├│┼éko do po┼éowy lipca..... nie chc─Ö zak┼éada─ç ┼╝adnych halek, czy istnieje jaki┼Ť inny spos├│b ? za kilka dni si─Ö odezw─Ö i napisz─Ö jak by┼éo p├│┼║niej, ile razy uda┼éo mi si─Ö to zrobi─ç i jakie s─ů efekty.
Problem polega┼é na tym ┼╝e te zupki s─ů ohydne, dla mnie to jeden wielki sztuczny barwnik.
muzea za darmo sa i niektore w jeden dzien tygodnia otwarte dlugo, trzeba sprawdzac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolczyk w wardze zagoił mi się bardzo szybko i nie miałam z nim żadnych problemów, a ten nie chce się zagoić!
Te kokosy za granic─ů te┼╝ s─ů kwesti─ů dyskusyjn─ů, bo w takiej Irlandii juz ro┼Ťnie bezrobocie.

niestety o dr Filipiuku pierwszy raz s┼éysz─Ö i nie wiem jaki jest zakres jego specjalizacji bo ka┼╝dy z lekarzy ma sw├│j konik, Polak znajdzie przyczyn─Ö problem├│w, za to Jarosz na USG zobaczy nawet najmniejszy problem i podtrzyma ka┼╝d─ů ci─ů┼╝─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej,ja w┼éa┼Ťnie po aerobiku w activie.Troche mnie uda bol─ů, ale ┼Ťwietnie sie czuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 43 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to fakt, ale ona ma po prostu szerok─ů miednic─Ö i nic na to nie poradzi
Og├│lnie to jak oceniasz por├│d w tej klinice.
[link widoczny dla zalogowanych]

no to pa, dziewczyny, do pon [link widoczny dla zalogowanych] wiesz ja bym chciala wrocic do szkoły po zdjeciu szwów..
raczej nie mam skłonnosci do Hipochondrii... ona trafila na taka promocje i ma szczescie... ja oczywisci tez, bo jestem katoliczka i nia pozostane. Szukam pokoju w londynie! konkretne efekty? [link widoczny dla zalogowanych]
Meridia tez przyspiesza termogenez─Ö. Regine wejdz sobie na : Sprawiedliwie bedzie je┼Ťli ju┼╝ mia┼éby zachorowa─ç, to tak samo szybko co ludzie zdrowi, czyli nigdy, bo miliony ludzi je chipsy, pije cole, cie┼╝ar├│wki z wszelkiej masci s┼éodyczami, mro┼╝onkami jada z my┼Ťla o milionach kolejnych. brzuchanski to operujacy tam lekarze, mowiacy, jak i caly personel szpitala, po polsku! mieszkanie w RZymie albo chodzi tam do szkoly, obcokrajowcy mi nie przeszkadzaja , z marokanczykami mozna fajnie sie w neapolu targowac Jest fajowo. spodnie najlpeije w orginalnych sklepach-
[link widoczny dla zalogowanych]
mojej sytuacji tez nie znasz wiec rowniez nie pisz glupot!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nir polecam salonu fryzur wizja na ul.

Zrobiłam sie na czarno tylko dla tego topiku,bo jest znakomity
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale┼╝ mi ul┼╝y┼éo. kosztowna rehabilitacja (do┼Ťwiadczy┼éam na w┼éasnej sk├│rze!).
Chcia┼éam zafarbowa─ç stare jeansy bo na kolanach odbarwi┼éy si─Ö w wyniku eksploatowania S─ů ju┼╝ do┼Ť─ç stare...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A wi─Öc tylko tak sobie wzdycha┼éam, wzdycha┼éam i biega┼éam do Ko┼Ťcio┼éa , ale wiecie cooo to by┼éo mimo wszystko PI─śKNE Fatalne zauroczenie
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to mo┼╝e oznacza─ç?
Dbam o siebie chocia┼╝ przy dw├│jce dzieci jest to trudne.

Ciao, [link widoczny dla zalogowanych] Musimy troszke odpoczac i ostatecznie wszystko do czystosci doprowadzic
ustalmy termin zeby kazdej pasowa┼éo, zeby zadna nie mia┼éa jadu ani nic Dziewczyny, ostatnio by┼éam z kole┼╝ank─ů na ul. Posz┼éam tam bo moj─ů cioci─Ö obcina┼é taki m┼éody ch┼éopaczek i by┼éa bardzo zadowolona i zap┼éaci┼éa 20 z┼é. Mo┼╝liwe ┼╝e chodzi Ci o Sal Solo - San Damiano. Raz na noc zostawi┼éam otwarte okno by┼éo strasznie gor─ůco. [link widoczny dla zalogowanych]
Tatiana Okupnik, Malwina Ratajczak, Joanna Brodzik, Bogna Sworowska, Edyta Herbu┼Ť ech........ *Jagoda Lee* - steruj prosze dalej ta strona w oceanie internetowym ! Minelo dokladnie rok i 10 miesiecy a ja mam teraz naturalne zdrowe wlosy ktore maja dlugosc do ok. Pewnie,skoro z Berlina macie najblizej do domu...to normalne.. Zastanawiam si─Ö, czy b─Öd─ůc w ci─ů┼╝y nie b─Öd─Ö musia┼éa tylko na w├│zku je┼║dzi─ç. do woli,ona podkreci twoj metabolizm,zupy nie ograniczaj,najlepej byloby gdybys mogla ja miksowac i zabierac w termosie,jesli tylko bedziesz tego przestrzegac waga musi!!!!!
Moje wyniki na toxo po za┼╝ywaniu przez dwa miesi─ůce rovamycyne to:
CO robić by po założeniu czystej koszulki, zapachu potu wniej nie było??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziaki

bo wyczytalam ze dziewczyny mialy 10 czy 20dniowe kuracje.
[link widoczny dla zalogowanych]
po umuciu bior─Ö k─Ödziora, smaruje go ┼╝elem za 2z┼é \style gel\(mozna go kupi─ç np. ┼╝eby za drogo nie by┼éo bo jednak ktos za te operacje musi p┼éacic przynajmniej w jakiej┼Ť tam cz─Ösci
[link widoczny dla zalogowanych]
Og├│lnie jestem s┼éaba i chce mi si─Ö je┼Ť─ç, tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mysle o kontynuowaniu nauki hiszpanskiego, a poza tym zobacze co jeszcze organizuja w tym roku.

10 dnia cyklu po rzebudzeniu, ale zanim wsta┼éam ju┼╝ mia┼éam dziwny zawr├│t g┼éowy i md┼éo┼Ťci, ale tylko ten jeden dzie┼ä. [link widoczny dla zalogowanych] Kamu┼Ť, teraz doczyta┼éam.
po pierwsze L i M r├│znia sie sk┼éadem A z Pawe┼ékiem kr─Öc─ů 5 minutowe sceny jak si─Ö li┼╝─ů no to ju┼╝ naprawd─Ö pora┼╝ka Marysia za ┼╝ycia b┼éogos┼éawiona. Od d┼éu┼╝szego czasu poszukuj─Ö kursu w Warszawie na kt├│rym naucza┼éabym si─Ö wszystkiego od podstaw, dok┼éadniej m├│wi─ůc kursu dla os├│b poczatkuj─ůcych. C├│rka mojej siostry starsza od moich ok 1,5 roku, sama chodzi┼éa po schodach, biega┼éa, bawi┼éa si─Ö czym chcia┼éa, ┼éazi┼éa wsz─Ödzie, a ja lata┼éam za moimi i tak zazdro┼Ťci┼éam siostrze ┼╝e ona nie musi. NIe mniej jednak nie znamy sie dlugo ale niektorzy znaja sie po 20 lat i sie rozstaja. [link widoczny dla zalogowanych]
We┼║ pod uwage silne poczucie niesprawiedliwo┼Ťci, bo um├│wmy sie, ludzi z powa┼╝nym tr─ůdzikiem obejmujacym i policzki,i czo┼éo nie spotyka sie na co dzie┼ä. Ot├│┼╝ mo┼╝na przeczyta─ç ,┼╝e niekt├│re osoby stosuj─ůc LID─ś odchudza┼éy si─Ö i sCHUD┼üY ma┼éo pomimo nawet ┼╝e wspomaga┼éy kuracje pij─ůc herbatk─Ö czerwon─ů PU-EHR i zielon─ů itd... Je┼Ťli chcesz w Warszawie (bo innych chyba nie maj─ů) to mog─Ö poda─ç maila. Je┼Ťli znajda si─Ö osoby kt├│re b─Öd─ů chcialy cos doradzic napisac od siebie opowiedziec o swojej walce lub sukcesie serdecznie zapraszam . Prosz─Ö o odpowied┼║ Warto przed g┼éod├│wk─ů wykona─ç badania lekarskie(http://www.przystanekzdrowie.pl/jak_sie_przyg otowac.php ), poziom elektrolit├│w mo┼╝na odrobin─Ö wyregulowa─ç pij─ů─ç wod─Ö ┼Ťredniozmineralizowan─ů (ewentualnie wysokozmin. Niestety nie wiem jaki jest przedzia┼é na ten wsp├│┼éczynnik, ale podejrzewam i┼╝ jest wysoki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem jeszcze tyle, ze ciesze sie ze sa obrazajace niedowiarki, my jestesmy zdrowi i piekniejsi a oni...coz natura zajmuje sie nimi w pierwszej kolejnosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie jest OK jak jem zgodnie z zapotrzebowaniem - du┼╝o, bo w├│wczas wiem, ┼╝e dbam o siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sokˇ│ Kleczew Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin