Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna www.sokolkleczew1928.fora.pl
Forum Kibicˇw Soko│a Kleczew
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sokˇ│ Kleczew
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 17:36, 10 Kwi 2014    Temat postu: jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie

Najgorsze jest to czekanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Amelia 18
[link widoczny dla zalogowanych]
Na wadze 54,5 czyli -3kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Eurydyke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gor─ůco polecam Czarnowiejska 82.
[link widoczny dla zalogowanych]

ja si─Ö skusz─Ö, centrum i herby. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
czerwona? nom wlasnie sa normlane bo to pierwszy model jeansow na swiecie ma ponad 120 lat - i dlatego pytam czy kobiety doceniaja klasyke czy tylko patrza na bajerki nowosci itd Odpowiednia praca nad sob─ů mo┼╝e je przerwa─ç Nie ukrywam, ┼╝e dopiero wtedy pomy┼Ťla┼éam sobie, ┼╝e musz─Ö co┼Ť z tym robi─ç... G├│rniak moim zdaniem jest pi─Ökna. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie znam szpitali i klinik w Bia┼éymstoku i nie wiem gdzie mam rodzi─ç. trzymam kciuki za te nowe i te juz konczace. jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie nie zawacham jak by taka potzreba zaszla, tylko chirurg i nie kosmetyczki na zywca, dla mojego kologi chirurg zrobil i znaku nawet nie ma tylko ze moj kolega od razu zrobil a nie jak ja czekalem kilka lat ale teraz tez wyglada super i NIC nie boli. zmie┼Ťci┼éam dzi┼Ť biust w ulubiony biustonosz w kt├│rym kilka ┼éadnych miesi─Öcy nie chodzi┼éam i za┼éo┼╝y┼éam d┼╝insy w kt├│rych wygl─ůda┼éam jak szyneczka a dzisiaj jest naprawd─Ö nie┼║le... z koloryzacji, strzy┼╝e┼ä, kok├│w... Musz─Ö dzisiaj sprawdzic w sklepie ile ma barszcz czerwony i np. zapotrzebowanie organizmu tez to wiadomo a rady w stylu ze trzeba mniej jesc nie sa naprawde epokowym odkryciem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i jakie sa efekty - to na serio motywuje!!!
za uzupelnienie 5 dych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziurka zarasta mi się po 3 godzinach, nieraz się babra i łuszczy mi się skóra wokół dziurki ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Oktavko, to chyba jeste┼Ť bardzo m┼éod─ů os├│bk─ů, ┼╝e Twoje kole┼╝anki nie maj─ů dzieci?
Sama wytrzymuję najdłużej trzy dni i klapa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Meggyn,
[link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│c schudn─ů─çprzy pomocy diety i przede wszystkim sportu, pom├│c w doborze garderoby, fryzury, makija┼╝u.
no i to ze jest chuda ...zazdroscicie ?
Zapomnia┼éam zaczerni─ç a ju┼╝ zdarza┼éo mi si─Ö, ┼╝e kto┼Ť podszywa┼é si─Ö pod m├│j nick i wypisywa┼é bzdury albo obrazliwe uwagi .
no to moze tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

hej [link widoczny dla zalogowanych] wed┼éug mnie to najwazniejesze sa w ┼╝yciu takie cechy jak zufanie i umiej─Ötno┼Ť─ç bycia ze sob─ů tolerancja .Kazdy jest inny a co dopiero porownywanie p┼éci wi─Öc nic dziwnego ┼╝e jest wiele opini pogl─ůdow a tym samym gustow.
- Ani─Ö Przybylsk─ů kiedy zabraknie milosci, tej na poczatku licza sie takie same wartosci, podobna przeszlosc, historia, smiech z tych samych kawalow, te same w mlodosci sluchane piosenki....my z muzumanami mamy tak nie wiele wspolnego, ze na prawde nie da sie zyc i pogodzic z tym kims do kogo jestesmy tylko przyzwyczajone; ja podobnie, juz si─Ö przyzwyczai┼éam do bromergonu i bior─Ö, a w zasadzie ko┼äcz─Ö pierwsze opakowanie oczywi┼Ťcie jedna tabletka na noc, nie jest tak ┼║le A czy to jest prawid┼éowo, to ju┼╝ uzpe┼énie inna bajka. ???????????????????? [link widoczny dla zalogowanych]
WITAM Ale moja kole┼╝anka zawsze chodzi na Szewsk─ů, od x czasu i ma w┼éosy r e w e l a c y j ne. smoktunowicz przedstawila swoja wersje wydarzen w VIVIE , we wrzesniu bylam 2tyg w polsce.a teraz zanosi sie, ze moze w listopadzie uda mi sie wyskoczyc na kilka dni juz sie ciesze, chociaz to nic pewnego. A przez to rodz─ů sie k┼é├│tnie w zwi─ůzkach: a czy tutaj kto┼Ť m├│wi o kim┼Ť innym jak nie o pierwszej osobie? Moje kumpele od razu zauwa┼╝y┼éy, ┼╝e mam pe┼éniejsze i bardzie atrakcyjne usta, z czego si─Ö bardzo ciesz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak dlugo sie znacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cytowa┼éam wcze┼Ťniej kilka fragment├│w - poczytaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
zwisa sk├│ra to pewnie efekt odchudzania bo mh nie ma tam duzo t┼éuszczu ale widze ze tam mam celuit......a ogulnie nie mam go wogle i bardzo si─Ö kr─Öpuje bo kupilam sobie bluzke na jedno ramie obcis┼éa noi niestety tamiona z boku wygladaj─ů okropnie jak mam z tym walczyc jak mam to zamaskowa─ç bo chce to bluzke nosi─ç.....mo┼╝e powinnam bolerko do tego noscic jak─ůs narzutke czy co........no ni e wiem jak odwr├│─çic od tego uwage Biale dodatki do zielonego ubrania sa dla mne obciachowe, sorry.
[link widoczny dla zalogowanych]
Stwierdzono u Ciebie chorob─Ö wie┼äcow─ů, zaburzenia rytmu, nadci┼Ťnienie t─Ötnicze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wracaj─ůc do celulitu - regularnie stosuj─Ö maroka┼äsk─ů glink─Ö, a po k─ůpieli wmasowuj─Ö olej arganowy ze zlotomaroka.pl.
[link widoczny dla zalogowanych]

jest ssssssssuper [link widoczny dla zalogowanych] myslalam aby je wprostowc na stale ale podobno nawet wtedy trzeba je prostowac bo sa lekko podkrecone.
Trzymajcie sie dziewczynki i my┼Ťle ┼╝e damy rade. Poszukuj─Ö mojej ulubionej fryzjerki kt├│ra najpierw pracowa┼éa w Soho na Rynku G┼é├│wnym 13, p├│┼║niej pracowa┼éa w Le premiere na Wadowickiej, a teraz mi zagine┼éa. IgG- 265, IgM- 0,21. Mia┼éam potworne problemy z depilacj─ů, bo w gr─Ö wchodzi┼éo albo codzienne golenie, kt├│re podra┼╝nia┼éo cholernie sk├│r─Ö, albo wosk, po kt├│rym wrasta┼éy mi w┼éoski. Na zdr├│wko by┼éam na przeja┼╝dzce rowerowej. [link widoczny dla zalogowanych]
Kobieta, te┼╝ jest niemi┼éa, ale kurcze, ten facet chyba pobi┼é wszystko =0 W Krakowie najlepszym sposobem na wyczyszczenie dywanu jest oddanie go do pralni dywan├│w ALTOP znajduj─ůcej si─Ö przy ul. Kondratowicza 18, dziewczyny robi─ů jak trzeba kr├│ciutkie, naturalne, z ko┼äc├│wk─ů frenchow─ů. A jak nie, to trudno. Og├│lnie taka w─ůska jest. Z tym wracaniem do formy po porodzie r├│znie bywa, zasz┼éam w ci─ůz─Ö wa┼╝─ůc 49 kg, w ci─ůzy przyty┼éam 25 kg. A wi─Öc m├│wisz ┼╝eby u┼╝ywa─ç pianki od razu po umyciu w┼éos├│w?
Sand-Deep Jak jeszcze pojedyncze wyrzuca to znak ,ze nadal trwa oczyszczanie i nie wszystko wywalilo za jednym razem.Jak dasz rade to sprobuj to przetrwac do czasu az skonczy sie wywalanie przez skore zanieczyszczen.Organizm sam znajduje sposoby jak sie pozbyc toksyn.Nie u kazdego wyrzuca przez skore,ale czasem wlasnie jest tak jak u Ciebie.Pij duzo wody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2 lub 3 kromki chleba- a jesli sa swieze bulki to jeszcze i bulka posmarowana maslem , z jakas pasta na to itp.
Wiaj!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na marginesie - sama dr wyglada na bardzo zaniedbana, i bede uszczypliwa ale nie potrafi zapanowac na swoimi wlosami a co dopiero na czyjas ciaza!
[link widoczny dla zalogowanych]
Maslanke mozna pic? I jeszcze jedna sprawa...
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie Ja tak samo jak wy mam kręcone włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Coz, przykro mi ze tobie to juz nic nie pomoze, zadna skomplikowana operacja. [link widoczny dla zalogowanych] firma w ramach jednorazowej zap┼éaty nie tylko za┼éatwia wszelkie formalno┼Ťci, w tym akademik, ale r├│wnie┼╝ stara sie o prac─Ö dla kandydata).
Chyba najlepiej by┼éoby si─Ö gdzie┼Ť wynie┼Ť─ç bo kiedy┼Ť go nie dopilnujesz i spali cha┼éup─Ö. e tam od razu problem, od razu nie umiemy. Nie ma jej do tej pory Mo┼╝e co┼Ť si─Ö kroi? laparo przeprowadzona perfekcyjnie i jestem bardzo zadowolona, juz powoli wracam do sil a wi─Öc rok czasu byli┼Ťmy ma┼é┼╝enstwem pozna┼éam go jak by┼éam wci─ů┼╝y 6 mies aby swojemu zrobi─ç na z┼éo┼Ť─ç wysz┼éam za m─ů┼╝ po urodzeniu dziecka i po ┼Ťlubie pokaza┼é swoje prawdziwe oblicze zneca┼é si─Ö nad dzieckiem i nademn─ů mine┼éo 10 lat od rozwodu posz┼éam do kuri tam mi dali papier jakie mam zrobi─ç pierwsze kroki napisa─ç pozew akt ma┼é┼╝enstwa ko┼Ťcielny oraz potwierdzenie pozwu przez ksiedza za┼Ťwiadczenie o dochodach mi naliczyli1300 z┼é przy miesiecznym dochodzie1800 p┼éaci tylko strona pozyw─ůca acha trzeba poda─ç jeszcze 4 ┼Ťwiatk├│w niezale┼╝nie z kt├│rej strony [link widoczny dla zalogowanych]
Jednak chyba zaden lekarz w przypadku asymtrii nie zaoferowal dostrzykni─Öcia preparatu za darmo, nie znam takiego przypadku. Czy w ogole mam szanse na jakas prace? Mam w┼éosy do ramienia mniej wi─Öcej, farbowane r├│┼╝nymi farbami na niewielkiej przestrzeni czasu, ostatnio Casting Creme gloss. ┼Ťwir...musia┼éabym prze┼éama─ç swoje l─Öki przed jedzeniem, par─Ö razy faktycznie zje┼Ť─ç co┼Ť normalnie...kiedy┼Ť tam mi si─Ö to uda┼éo i by┼éam z siebie taaaaka dumna... przeczyta┼éam sporo komentarzy i dosz┼éam do wniosku ┼╝e ka┼╝dy ma inne zdanie, to normalne niedawno mia┼éam ┼╝ele ale po trzech dniach zacz─Ö┼éy si─Ö ju┼╝ zapowietrza─ç. moim zdaniem nie sama praca jest wazne, ale to jak spedzasz czas wolny. Nie wolno dzwigac!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie ceny?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sokolkleczew1928.fora.pl Strona G│ˇwna -> Sokˇ│ Kleczew Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin